Fotoäventyr i Svanskog


Åkte iväg på en 3 timmars fotoutflykt till svanskog igår kväll. Underbart vackert ställe, mycket att se och mycket att fota. Tappade nästan andan bara av att åka på vägen och titta ut genom fönstret.
Självklart var jag tvungen att fota på de de svåraste och mest riskfyllda ställena jag kunde hitta. Blev nästan lite skakis i benen. Nästan kanske är att underdriva. Ramlade ju faktiskt i träsket haha!
Halvdränkt och blodig kom jag hem, väldigt nöjd med kvällens fångst! Man måste ju offra lite för att kunna få till riktigt bra bilder.
Detta är givetvis inte de bilderna jag snackar om.
De "riktiga" bilderna kommer upp senare.

Kommentarer
Postat av: sandra

Jo jag vet, du har sagt det innan :)

2012-05-24 @ 13:52:50
URL: http://atilio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0