Morgonplåtning


Gick upp kl. 5 (!!!) imorse för att göra en sagolik plåtning med morgondimma och morgondagg.
Eftersom det fortfarande var kolsvart ute så var det ingen idé att ge sig ut, så vi gick och la oss en timma till.
Sen var det bara att dra igång.
Hon fick en naturlig sminkning där jag  i stort sett bara framhävde hennes naturliga drag. Håret var naturligt lockat av flätor och en aning volymspray för det där lilla extra. 
Bilderna vart verkligen helt sagolika. Svimmar nästan lite när jag går igenom dem här.
Eftersom detta är bilder som kommer att representera en del av min hemsida, kanske till och med till försäljning, kan jag inte avlöja dem helt än. Bara lite!

Tänkte pilla lite till med bilderna, sen blir det ett härligt yogapass.



Kommentarer
Postat av: Olivia

Du är duktig, hur länge har du hållt på med foto?



Har frågestund på min blogg, fråga på!!

2011-10-02 @ 23:37:26
URL: http://byolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0