Flora

Big fail på mig just nu!
Kom precis tillbaka från en springtur med 2 skadade fötter(!!!).
Sprang i en skog och valde självfallet den svåraste vägen. Jag var som vanligt så envis att jag inte vände då det började bli lerigt och pölar på hela spåret, nej, jag skulle så klart hitta andra vägar förbi hindret (mig i ett nötskal.)
Det slutade med att jag lyckades stuka ena foten och skrapa upp den andra i ett och samma fall.
Förstå hur roligt detta måste ha sett ut att se mig spring in i skogen i jämn och bra takt, komma ut och halv-halta på båda fötterna. HAHA!

Här är Flora. Vår grovt retarderade katt hemma hos mamma. Syns faktiskt på henne att allt inte står riktigt rätt till. Men jag gillar henne ändå!

Hon var med mig på ett flertal plåtningar nu när jag var hemma i värmland (utan tillåtelse). Den där katten driver en till vansinne, hon ska vara ivägen för allting. Men jag gillar henne ändå.

Kommentarer
Postat av: EmmA

Vilken söt katt!

2011-10-02 @ 16:26:31
URL: http://emmaswindow.blogg.se/
Postat av: denimandwood

gud sån härlig liten krabat! fina bilder!

2011-10-03 @ 12:27:08
URL: http://denimandwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0